HAMK Etkot -koulutusesittelypäivä torstaina 10.3.2022

Koulutusesittelypäivässä pääsee tutustumaan koulutuksiin ja näkemään, millaista opiskelu ammattikorkeakoulussa on. Tapahtumassa HAMKin koulutukset ja opiskelijoille toimintaa tuottavat toimijat esittäytyvät omilla osastoilla, joissa tarjolla erilaisia ohjelmanumeroita. Osastoilla kerrotaan tarkemmin siitä, millaista opiskelu ammattikorkeakoulussa on ja millaisia urapolkuja mikäkin tutkinto mahdollistaa. Mukana tapahtumassa on myös HAMKin opiskelijoita.

Tapahtuman sisältö on suunniteltu lukiolaisille ja ammatillisen koulutuksen opiskelijoille, heidän opinto-ohjaajilleen sekä kaikille koulutuksesta kiinnostuneille. Koulutusesittelyistä on hyötyä erityisesti niille opiskelijoille, jotka pohtivat tulevaa opiskelupaikkaansa. Etkot ovat ainutlaatuinen tilaisuus tutustua itseään kiinnostaviin koulutuksiin!

Lisätietoa tapahtumasta päivitetään lähempänä ajankohtaa tapahtumasivulle