Lapin ammattikorkeakoulun Avoimet ovet 10.10.2023

Tervetuloa rastiseikkailulle! Avoimia ovia vietetään tiistaina 10.10.2023 klo 10-15 Lapin ammattikorkeakoulun pääkampuksellamme (Jokiväylä 11, Rovaniemi).

Avoimet ovet järjestetään rastityyppisenä tapahtumana: vierailijana saat ennakkoon nettisivuiltamme tai tapahtumahetkellä paikan päällä rastikartan oppimis- ja kehittämisympäristöihimme ja muihin upeisiin kohteisiin. Rasteja on kymmeniä – sinun tehtäväsi on päättää, kierrätkö ne kaikki vai valitsetko kiinnostavimmat! Opinto-ohjaajille järjestetään Lapin AMKin ja Lapin yliopiston yhteinen Opiskelijavalinnat ja valintaperusteet -info Lapin ammattikorkeakoululla Borealis-salissa.

Tapahtuma on – totta kai – maksuton. Yksin, kaksin tai isommalla porukalla – Tervetuloa!

Lisätietoa: lapinamk.fi/avoimetovet

Valikko